  • Data: 2006-07-03 19:02:27
    Temat: Re: wymowienie dla nauczyciela mianowanego
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jotte"

    no i sie nie dowiemy - dyr szkoły wycofał wypowiedzenie
    i wypada wycofać sprawę z sądu pracy.
    Najlepszy numer, że on nawet nie wiedział że sprawa do sądu poszła
    i po prostu z braku nauczycieli wycofal się z dwóch wypowiedzeń,

    my również nie dowiemy się co mu odbiło że dawał te wypowiedzenia
    z obietnica ich wycofania na 99%

    > Osobiście nie widzę konieczności wyboru między skierowaniem sprawy
    > do SP, a zawnioskowaniem o stan nieczynny. IMHO można zrobić jedno i
    > drugie. Ale może się mylę...

    związki twierdziły że albo sąd pracy albo stan nieczynny
    *** blad ***