eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowymiana towaru › Re: wymiana towaru
  • Data: 2003-05-10 21:00:55
    Temat: Re: wymiana towaru
    Od: "jjans" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]



    Dziękuję wszystkim za opinie.
    Wasze wypowiedzi utwierdzają mnie w przekonaniu, że mam rację. W
    poniedziałek jeszcze raz udam sie do sklepu i jeśli znów odmówią mi wymiany,
    złożę reklamację na piśmie.

    Ponieważ jednak, któryś z poprzedników stwierdził, że niepodpisanie karty
    gwarancyjnej jest błędem, to wyjaśnię moje stanowisko. Wiem, że gwarancja
    jest *dobrowolnym dodatkiem* sprzedawcy i nie może ograniczać moich praw
    wynikających z obowiązujących aktów prawnych. Ta którą otrzymałem zawiera
    zapisy ograniczające właśnie wymianę. Zgodnie z nią każda wymiana musi być
    poprzedzona próbą naprawy.
    Podpisanie jej może być traktowane jako wyrażenie zgody na te warunki i
    utrudnić dochodzenie moich praw.

    Bartłomiej


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1