  • Data: 2005-11-22 20:34:06
    Temat: Re: wymiana dowodów osobistych
    Od: "@nn" <ann@post> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wojtaszek" <w...@t...pl> napisał w
    wiadomości news:dlvb2p$cv6$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    >
    > Chciałbym się poradzić, bo moi rodzice mają problem ze złożeniem
    > wniosku o wydanie nowego dowodu osobistego w związku z akcją.
    > Otóż żąda się od nich AKTUALNEGO odpisu z aktu małżeństwa po który to
    > musieliby się udać w drugi koniec Polski.

    He, he, he... widzę, że to jakaś nowa moda ;)
    Jakiś czas temu postanowiłam moim dzieciom wyrobić dowody osobiste, i
    pani z UM zażyczyła sobie AKTUALNY akt urodzenia (tak jakby w tym co go
    mam jakieś zmiany zaszły <lol>), po który ja tez musiałabym jechać na
    drugi koniec Polski. Żeby było jeszcze ciekawiej, ponieważ nie jestem
    mężatka muszę się zwrócić do sądu po zgodę na wydanie dowodów
    osobistych, mimo ze ojciec dzieci nie ma nic przeciwko temu...masakra,
    ale to jest Polska właśnie :)
    Ania
    --
    ***********e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ***********