    From: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wymeldowanie z urzedu
    Date: Tue, 27 Dec 2005 17:31:14 +0100

    Mon, 26 Dec 2005 23:22:24 +0000 (UTC), *wega*
    <news:doptvg$joo$1@opal.futuro.pl> napisał(a):

    > Tak może moje maile wyglądają już na nerwowe. To dlatego, że postanowiłam
    > działać w tej sprawie. Wszyscy mnnie ciągle pytają sołtys, wójt mieszkancy wsi:
    > Jak tam pan X, czy ma się zamiar wyprowadzić?

    Cos ten sołtys z wójtem kombinują. To oni powinni prowadzić tę sprawę, nie
    Ty.
    Jaki urząd (administrator szkoły/szkół) przydzielił mieszkanie tym ludziom?
    Ty (albo sekretarka, czy intendentka) to tylko z książką meldunkową mogłeś
    pojechać do działu meldunkowego, żeby tych ludzi zameldować. Teraz proponuję
    napisać pismo do Urzędu Wójta/Gminy (czy jak tam u Was jest). Opisać sprawę
    i niech już tamci urzędnicy zaczną się tym zajmować.
    Na przerobienie mieszkania na klasę dla uczniów to też musisz posiadać
    pozwolenie z Urzędu, jesli to nie Twoja prywatna szkoła, tylko państwowa.

    > Jestem dyrektorem od 3 lat i to nie
    > ja mu przydzielałam mieszkanie.

    To zapytaj na piśmie kto tym ludziom przydzialał mieszkanie (ma być
    odpowiedź na piśmie) i potem domagaj się od nich czynności do spowodowania
    wyprowadzki tamtych ludzi.

    Napisz to samo co tu napisałeś.

    --
    Kaja