  • Data: 2005-12-28 13:06:11
    Temat: Re: wymeldowanie z urzedu
    Od: wega<e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Do Kaja
    > Jaki urząd (administrator szkoły/szkół) przydzielił mieszkanie tym ludziom?

    Umowę najmu mieszkania podpisał emerytowany dyrektor szkoły, która nota bene
    nie istnieje, ponieważ moja szkoła przejęła uczniów, dokumentację i zobowiązania
    tamtej.

    > Teraz proponuję> napisać pismo do Urzędu Wójta/Gminy (czy jak tam u Was
    jest). Opisać sprawę i niech już tamci urzędnicy zaczną się tym zajmować.

    Aneksy dotyczące stawek do pierwotnej umowy podisywałam ja, wypowiedzenie
    pomieszceń gospodarczych też ja, więc obawiam się że to ja jestem stroną.
    Nie mam doświadczenia w tych sprawach.

    > Na przerobienie mieszkania na klasę dla uczniów to też musisz posiadać
    > pozwolenie z Urzędu, jesli to nie Twoja prywatna szkoła, tylko państwowa.

    Czy teraz mogę wystąpić do wójta na piśmie o pozwolenie przerobienaia
    mieszkania na klasę? Przecież mieszkanie jest na razie zajęte. Czy najpierw
    gromadzić notatki na temat niebytności lokatorów, potem napisać wypowiedzenie
    najmu dając termin na opuszczenie lokalu?

    > Napisz to samo co tu napisałeś.
    W piśmie do wójta?
    wega

    -> http://usenet.pomocprawna.info