  • Data: 2005-09-25 09:28:34
    Temat: Re: wymeldowanie - sprawa w sądzie wojewódzkim
    Od: "finger" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hmm. Na pewno chodzi Ci o wymeldowanie, a nie o eksmisję albo wyzucie z
    > posiadania na przykład?

    tak, chodzi o wymeldowanie z mieszkania

    I jaki sąd się tym zajmuje: wojewódzki sąd
    > administracyjny czy sąd rejonowy bądź sąd okręgowy (nie ma sądów
    > wojewódzkich)?

    chodzi o sąd na szczeblu wojewódzkim, więc moze okręgowy, w każdym razie o
    drugą już instancję

    No i podstawowe pytanie, gdzie naprawdę mieszka brat (i
    > dlaczego nie z żoną i z dziećmi)?

    wyraźnie napisałam, że ma taką pracę, że praktycznie nigdzie nie mieszka. W
    mieszkaniu dziadka od pewnego czasu nie może mieszkać, bo ten zmienił zamki i
    nie można się z nim skontaktować

    > Z tego co piszesz to nie chodzi Ci o wymeldowanie, ale raczej o
    > samowolne wyrzucenie brata z nieruchomości, którą w jakiś sposób używał.

    z tego, co pisze jasno wynika, że chodzi o wymeldowanie

    > Co zyskuje brat przez to że jest "zameldowany" u dziadka? Bo wbrew temu
    > co może się Wam wydawać, może nic nie zyskiwać.

    to nie ma znaczenia, ważne jest, by nie został wymeldowany