  • Data: 2005-11-15 15:28:29
    Temat: Re: wyludzenie
    Od: "gg" <d...@d...d.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "fotomania.pl" <jacek@NO_SPAM_fotomania.pl> napisał w
    wiadomości news:dlctom$4lq$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > --- Powstrzymalem sie od takiego samego komentarza ....... Aparat ze
    > wzgledu
    > na swoje rozmiary i wage nie moze zostac nadany listem zwyklym . Ale
    > przy
    > zalozeniu ze jest "uczciwy" i zgubil dowod nadania to zaplaci za to ze
    > zgubil ...

    Małe prawdopodobieństwo by ktoś odebrał paczkę i nie kontaktując się z
    nadawcą leciał po pół roku do prokuratury licząc na to, że nie zaginęły
    kwity z poczty potwierdzające wykonanie usługi.
    Natomiast jeżeli paczka nie dotarła to odbiorca raczej powinien próbować
    się skontaktować ze sprzedawcą a tak ponoć nie było.
    Coś tu śmierdzi.
    Natomiast teoretycznie jest możliwe wysłanie aparatu nawet zwykłym listem.
    List może mieć chyba do 1,5kg i pewne dość spore rozmiary. Ale jest to
    wysoce nieprawdopodobne, że ktoś coś takiego zrobił...

    --
    pozdrawiam
    P.