  • Data: 2009-06-19 10:01:49
    Temat: Re: wykańczanie konkurencji...
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    zkruk [Lodz] pisze:
    > Witam!
    >
    > chciałbym bardzo dowiedzieć się kto to zrobił i jedyne co przyszło mi do
    > głowy to postawić firmie X ultimatum
    > albo powie kto to zrobił, albo wrzucam informacje wszędzie gdzie mogę:
    > "Kliencie - zastanów się przed zatrudnianiem firmy X na zlecenie, gdyż
    > firma X stara się wykańczyć konkurencję zgłaszając wydumane sprawy na
    > policję, siejąc oskrażenia przeciwko nim, upodabniając swoje strony do
    > stron konkurencji - wykorzystując ich wizerunek do budowania swojego"

    Podchodząc do sprawy w ten sposób stajesz się na własne życzenie stroną
    sporu. W/w informacja nosi znamiona pomówienia, ponieważ nie dysponujesz
    "twardymi" dowodami pozwalającymi Ci takie informacje podawać; nie
    jesteś żadną z pokrzywdzonych firm; nie działasz w imieniu żadnej ze
    stron, nie działano (bezpośrednio) na Twoją szkodę. Rozumiem że głównie
    chodzi Ci o wyciekanie z Twojego forum informacji skierowanych do
    potencjalnie ograniczonej grupy odbiorców, co może się odbić
    niekorzystnie na zaufaniu do Twojego portalu. Czy na tym forum w
    regulaminie było zaznaczone, że korzystający z niego są zobligowani do
    nieudostępniania informacji które się na nim znajdują podmiotom trzecim?
    Jeśli tak to tu masz furtkę do działania, jeśli nie to MSZ tylko sobie
    kłopotów narobisz. W obu przypadkach odradzałbym "ultimatum" ponieważ za
    bardzo przypomina to próbę szantażu, a to już na pewno jest karalne.

    --
    pozdrawiam
    MZ