    From: Michal <m...@s...nospam>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wyjazd do Niemiec
    Date: Tue, 30 Mar 2004 23:10:43 +0200

    Our newsgroup friend <m...@w...pl> wrote:
    > powiedzmy wyjade i w tym czasie przyjdzie mi wezwanie do wojska?? Czy jak
    > bede wracał to na granicy mnie od razu zaaresztują jako poszukiwanego ??
    > Nie znam się na tych klockach więc zależy mi na odpowiedzi.
    Bezpośrednio na pytanie Ci nie odpowiem bo nie znam odpowiedzi, ale...
    Jeśli masz mniej niż 22 lata, może zapisz się do BYLEJAKIEGO studium
    zaocznego, prywatnego. Większość prowadzi nabór właśnie teraz, w okresie
    skreślania studentów, którzy nie zaliczyli 1 sesji.
    Można znaleźć szkołę (w większych miastach, ale to nie ma znaczenia
    gdzie się zapiszesz) za
    mniej niż 100zł/miesiąc, co jest może i ceną sporą JAK ZA NIC, ale ceną
    gwarantującą spokój ze strony WKUrzających...

    --
    Mike