    From: Gemellus Logicus <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wybór: "wymówienie" czy "za porozumieniem stron"
    Date: Mon, 26 Jul 2010 10:05:48 -0700 (PDT)

    On Jul 26, 6:53 pm, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > gdybasz.
    > nic nie masz i na tym nalezy przestac bujac w obłokach.

    Nie rozumiem Twojego podejścia. Mam się poddać i najlepiej jeszcze to
    im zanieść odprawę albo odszkodowanie za 10 lat "niekompetentnej"
    pracy?

    No np. jesli w jej zeznaniach znajda się nieścisłości, treści
    niekoniecznie bezpośrednio związane ze sprawą ale jaskrawo sprzeczne z
    twardymi faktami ujawnionymi POTEM?
    Czy to nie będzie dowodziło, że zeznania są fałszywe?

    Jaka za to jest przewidziana sankcja karna? Czy doczekam się
    merytorycznej odpowiedzi na moje pytanie?