  • Data: 2013-04-14 20:40:14
    Temat: Re: www i ciasteczka
    Od: "Zenon Kluska" <Z...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wyobraz sobie, ze zrobiles sobie jakas strone www, ktora to stala sie
    > popularna. I nagle dostajesz maila, ze jak nie wstawisz na twojej wlasnej
    > stronie linkow do wyswietlanych miniatur to bedziesz musial zaplacici
    > wielomilionowe odszkodowanie i jeszcze pojdziesz siedziec?

    No to ja sobie zacznę bimber pędzić a tu nagle wpada mi do chałupy ekipa
    milici, zomo i gromu i mówią że nie mam prawa i pójdę siedzieć, czy im też
    powinienem powiedzieć ze to moja prywatna bimbrownia i jak im się nie podoba
    to niech tu nie przychodzą i bimbru nie piją?
    Właśnie do takich śmiesznych analogii sprowadzacie całą sprawę:(

    Szukałem w internecie tej nowej ustawy o ciasteczkach i jakoś nie mogę
    znaleźć tego tekstu, ale jak dobrze z mediów pamiętam, to właściciel witryny
    ma obowiązek informować o ciasteczkach i zdaje się daje możliwość ich
    akceptacji, bądź nie. Więc jeśli ich nie akceptuję to wyłączam a tutaj
    serwis po wyłączeniu przestaje działać.
    Najśmieszniejsze jest to że przed wprowadzeniem tej ustawy ta strona
    działała poprawnie a teraz przestała, być może w mediach piszą o ustawie
    jedno a faktycznie ona zawiera co innego a treść jest tajna:)

    Wracając do tematu, to rozmawiamy o serwisie aukcyjnym z którym zawiera się
    umowy i serwis pobiera opłaty za kupowanie i sprzedawanie i to całkiem spore
    opłaty, więc chyba mam prawo żeby serwis działał poprawnie. A mam serwis
    który celowo utrudnia działanie, bo wyświetlanie miniatur, czyli zdjęć
    wystawianych towarów jest chyba kluczową częścią działania serwisu, prawda?