  • Data: 2006-08-13 11:23:43
    Temat: Re: współwłaściciel - pomocy!
    Od: " " <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mecenas <m...@o...pl> napisał(a):

    > g...@N...gazeta.pl napisał(a):
    >
    > Sprawdź jeszcze w Urzędzie (Miasta, Gminy)tam gdzie są płacone podatki
    > od nieruchomości. Tam powinni mieć dokument własności (np. akt własności
    > ziemi lub cos podobnego).
    > Poproś o odpis i masz dokument źródłowy od którego należy zacząć całe
    > postępowanie. Następnie ustalenie spadkobierców, bo z Twojego postu
    > wynika raz tak a raz inaczej.
    >

    > Michał
    Może nie napisałem dokładnie , ale jest tak :
    lata 80-te : rodzice ojca współwłaścicielami nieruchomości ,
    82 r -umiera ojciec mojego ojca , przeprowadzona sprawa spadkowa : mój
    ojciec i jego matka po 1/2 spadku .
    89- umiera matka mojego ojca - nie przeprowadzona sprawa spadkowa z matki
    mojego ojca na niego .
    90 - umiera mój ojciec .
    W tym samym roku sprawa spadkowa z ojca na mnie i mojego brata : po 1/2
    spadku . Taki stan do dnia dzisiejszego.