  • Data: 2011-12-30 15:18:16
    Temat: Re: współudział
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-30 12:51, Bydlę pisze:

    > A dlaczego sądzisz, że to współudział?
    :)
    Sądzić będzie sędzia a ja jestem ciekaw?
    Zastanawialiśmy się nad tym czekając przed salonem za ochroną
    (przyjechali po 45 minutach ) oraz policją.
    Policja przyjechała po 2 godzianach ale patrol był w terenie i nie
    tracił czasu na przyjazd pod salon tylko od razu jechał w kierunku w
    jakim pojechali sprawcy i ujął ich na gorącym praktycznie uczynku bo
    kilkanaście minut po zgłoszeniu włamania.
    W parę minut później policja poinformowała telefonicznie właściciela,że
    mają już ujętych sprawców

    > A dlaczego sądisz, że to paserstwo?
    :)
    Jak wyżej ale w sumie byłoby zabawne, gdyby byli oskarżani w jednej sprawie.
    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal

    sklep: http://trawki.pl/