  • Data: 2004-03-29 20:01:42
    Temat: Re: wspólnota mieszkaniowa?
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MarekZ wyskrobał(a):
    > Nie jestem nawet pewny czy jest to ograniczenie czasowe. Uchwale mozna
    > zaskarzyc chyba w kazdym czasie. O ile w tym przypadku byla uchwala w
    > ogole, w drodze zbierania podpisow czy tez na walnym, bo tu to wyglada
    > raczej, ze byla proba podjecia uchwaly i ona sie nie powiodla.
    > Zaskarzenie uchwaly nie wstrzymuje jej wykonania, poza wyjatkowymi
    > przypadkami. Ja pisze jak to bedzie w praktyce. Uwazam ze zero szans.

    Art. 25 ustawy o własności lokali. I jest ograniczenie czasowe 6 tygodni.
    Ale jak uchwała nie została podjęta, to faktycznie nie ma to zastosowania.

    Jest jeszcze szansa taka, żeby przekonać jakoś zarząd (teoretycznie łatwiej
    to zrobić niż wspólnotę), żeby tak skierowała sprawę do sądu. Inaczej wydaje
    mi się, że nie ma szans na ten lokal gastronomiczny.

    --
    Bartek Gliniecki