  • Data: 2004-04-01 04:31:49
    Temat: Re: wspólnota mieszkaniowa?
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <c4b5c7$mbc$1@news.onet.pl>, Bartek Gliniecki wrote:
    > Renata Gołębiowska wyskrobał(a):

    > Bo właścicielowi taka kompetencja nie przysługuje według UWL.

    Rozumiem, bo uchwała _nie_ została przyjęta.
    To mam jeszcze pytanie: Jeśli właściciel piwnicy znajdzie poparcie
    właścicieli 10% udziałów, to może nękać wspólnotę ciągłymi zebraniami
    (raz na tydzień, raz na miesiąc, raz na dwa miesiące) ciągle w tej
    samej sprawie? Tj. oni odrzucają, on znowu składa ten sam projekt i
    podpisy pod żądaniem zebrania albo zbierania głosów indywidualnie.

    Renata