  • Data: 2004-04-01 09:49:30
    Temat: Re: Re[2]: wspólnota mieszkaniowa?
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zgierzanin wyskrobał(a):
    > Nie musi byc. Zebranie moze zwolac conajmniej 10% wlascicieli

    Czytaj ze zrozumieniem. Napisałem przecież, że właściciele 10% udziałów mogą
    zwołać zebranie. Ale co z tego, jak na to zebranie przyjdzie tylu
    właścicieli, że będą reprezentować np. 30% udziałów? Ano nic z tego, bo
    wtedy żadnej uchwały nie podejmą i mogą sobie podyskutować co najwyżej o
    polityce albo pogodzie. A założę się, że jak ktoś będzie upierdliwie
    zwoływał co chwilę zebrania w tej samej sprawie to po którymś tam razie w
    ogóle nikt nie przyjdzie.

    > Na zebraniu nie ale jest jeszcze tryb idywidualnego zbierania glosow,
    > wlasnie gdy nie ma wiekszosci wladnej podjac decyzje a ktory to tryb
    > lezy w kompetencji Zarzadu. No i robi sie ogromna upierdliwosc,
    > zapewne i koszty, bo przeciez ktos to musi zrobic, co wlasnie jest
    > nekaniem, o czym pisze Renata.
    > Ale bedzie "co rusz" nachodzony, poza tym na wlasne zyczenie bedzie
    > ponosil dodatkowe koszty zarzadu wspolnota. Rzeczywiscie mozna w ten
    > sposob zmiekszyc opornych. :)

    Jakym był przeciwko zmienie przeznaczenia części przynależnej lokalu na
    jakąś działalność gastronomiczną, to takie nachodzenie by mnie tylko
    utwierdziło w moim sprzeciwie, a nie zmiękczyło. I tak samo postąpi pewnie
    większość ludzi - czysta psychologia.

    --
    Bartek Gliniecki