  • Data: 2010-03-23 11:50:26
    Temat: Re: wolnosc slowa? w POLSCE? ha!
    Od: "marecki" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Użytkownik "KRZYZAK" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    yqt.googlegroups.com...

    >Nikt nie bedzie poswiecal dobra dzieci dla Twoich glupich zachcianek.
    >BTW - widze ze bardzo cie boli tepienie pedofili...
    Zabawne jak tepy motloch pod przykrywka "dobra dzieci" da sobie wmowic kazda
    brednie.
    Zalezy Ci na dobru dzieci to wychowuj, czy tam reaguj jak im sie dzieje
    krzywda. Ale to dla takich jak ty za duze wyzwanie.
    Lepiej zwalic odpowiedzialnosc na panstwo, a samemu wychowywac bezstrestowo
    i bez odpowiedzialnosci.

    Za chwile zakaze sie mowienia o aborcji, eutanazji, bombach, truciznach,
    innych religiach, morderstwach (fizyke i chemie wykreslic ze szkoly
    najlepiej w ogole) "dla dobra dzieci i innych ludzi"
    dla dobra kosciola i wiary ludzkiej moznaby zakazac mowienia o przekretach w
    kosciele.
    Normalnie piekny kraj bedzie z sama szczesliwoscia wystarczy ocenzurowac
    wszystko.