  • 1. Data: 2010-03-23 08:35:47
    Temat: wolnosc slowa? w POLSCE? ha!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    Pierwszy wyłom był - "kłamstwo oświęcimskie". Potem parę innych a teraz
    - na fali polowania na pedofilskie czarownice - kolejny element
    wprowadzania Policji Myśli: zakazane ma być nawet twierdzenie, że
    kontakty seksualne poniżej _arbitralnie_ ustalonego wieku nie muszą
    kogoś krzywdzić.

    Czyli co - po Mein Kampf na płonące stosy trafi Lolita?

    A ja CHCĘ móc dokonać wyboru - jak CHCĘ sobie poczytać brednie, kłamstwa
    czy urojenia, to powinienem mieć taką możliwość. I to nie tylko te
    kłamstwa i urojenia, które są korzystne dla rządu czy korporacyjnych
    szarych eminencji.

    Chcę mieć swobodę przedyskutowania każdego tematu, każdego punktu
    widzenia - a nie być zmuszanym do bezdyskusyjnego akceptowania
    narzucanych DOGMATÓW (nawet jeśli przypadkiem i wyjątkowo mogą być
    prawdą i nawet jeśli się z nimi zgadzam).

  • 2. Data: 2010-03-23 08:46:17
    Temat: Re: wolnosc slowa? w POLSCE? ha!
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    Andrzej Lawa rzecze:

    > Chcę mieć swobodę przedyskutowania każdego tematu, każdego punktu
    > widzenia - a nie być zmuszanym do bezdyskusyjnego akceptowania

    Chciałbyś. Rząd wie lepiej, co jest dla Ciebie dobre.
    I cenzura nie jest tu ani pierwszym, ani ostatnim słowem "w temacie".

    BTW ciekawe, jak się mają powyższe paragrafy do Art 54 Konstytucji
    i kto oraz za ile będzie udowadniać, że żadnej sprzeczności
    nie ma...

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 3. Data: 2010-03-23 08:47:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Dominik & Co pisze:

    > BTW ciekawe, jak się mają powyższe paragrafy do Art 54 Konstytucji
    > i kto oraz za ile będzie udowadniać, że żadnej sprzeczności
    > nie ma...

    Konstytucja? Listek figowy, którym różne kliki regularnie się podcierają.

  • 4. Data: 2010-03-23 09:41:42
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Dominik & Co pisze:
> [...]
    >
    > BTW ciekawe, jak się mają powyższe paragrafy do Art 54 Konstytucji
    > i kto oraz za ile będzie udowadniać, że żadnej sprzeczności

    Na podstawie sprzecznego art. 2 Konstytucji (demokratyczne państwo
    prawa) można wykazać wszystko.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2010-03-23 10:20:12
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 23 Mar, 09:35, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > A ja CHCĘ móc dokonać wyboru - jak CHCĘ sobie poczytać brednie, kłamstwa
    > czy urojenia, to powinienem mieć taką możliwość.

    Nikt nie bedzie poswiecal dobra dzieci dla Twoich glupich zachcianek.
    BTW - widze ze bardzo cie boli tepienie pedofili...

  • 6. Data: 2010-03-23 10:31:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KRZYZAK pisze:

    > Nikt nie bedzie poswiecal dobra dzieci dla Twoich glupich zachcianek.

    Jakiego dobra dzieci?

    > BTW - widze ze bardzo cie boli tepienie pedofili...

    Jesteś zwyczajnie zbyt głupi, żeby zrozumieć, o czym piszę.

    Pomijam już taki detal, że nie bardzo rozumiesz, co sam piszesz -
    właśnie napisałeś, że popierasz mordowanie ludzi za ich odchylenia
    psychiczne, niezależnie od tego, czy nad nimi panują, czy też nie.

  • 7. Data: 2010-03-23 11:50:26
    Od: "marecki" <m...@n...pl>

    >Użytkownik "KRZYZAK" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    yqt.googlegroups.com...

    >Nikt nie bedzie poswiecal dobra dzieci dla Twoich glupich zachcianek.
    >BTW - widze ze bardzo cie boli tepienie pedofili...
    Zabawne jak tepy motloch pod przykrywka "dobra dzieci" da sobie wmowic kazda
    brednie.
    Zalezy Ci na dobru dzieci to wychowuj, czy tam reaguj jak im sie dzieje
    krzywda. Ale to dla takich jak ty za duze wyzwanie.
    Lepiej zwalic odpowiedzialnosc na panstwo, a samemu wychowywac bezstrestowo
    i bez odpowiedzialnosci.

    Za chwile zakaze sie mowienia o aborcji, eutanazji, bombach, truciznach,
    innych religiach, morderstwach (fizyke i chemie wykreslic ze szkoly
    najlepiej w ogole) "dla dobra dzieci i innych ludzi"
    dla dobra kosciola i wiary ludzkiej moznaby zakazac mowienia o przekretach w
    kosciele.
    Normalnie piekny kraj bedzie z sama szczesliwoscia wystarczy ocenzurowac
    wszystko.

  • 8. Data: 2010-03-23 13:34:29
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 23 Mar, 12:50, "marecki" <m...@n...pl> wrote:

    > Zalezy Ci na dobru dzieci to wychowuj, czy tam reaguj jak im sie dzieje
    > krzywda.

    O nastepny obronca wolnosci zbokoli. Jak takich czytam, to utwierdzam
    sie w przekonaniu, ze penalizacja propedofilskich dywagacji jest
    sluszna.
    Slyszales moze o stara ludowa modrosc, ze lepiej zapobiegac niz
    leczyc? Pewnie nie.

  • 9. Data: 2010-03-23 13:36:55
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

    wiadomości news:4ba89864$1@news.home.net.pl...

    > Jesteś zwyczajnie zbyt głupi,

    Bo ma inne zdanie popaprańcu?
    Spójrz na tytuł wątku, przygłupie.

  • 10. Data: 2010-03-23 14:26:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Nostradamus pisze:

    > w wiadomości news:4ba89864$1@news.home.net.pl...

    > Bo ma inne zdanie popaprańcu?

    Bo nie rozumie, co się do niego pisze.

    > Spójrz na tytuł wątku, przygłupie.

    Spadaj na drzewo banany prostować, luftbranzlungu głupi.