    From: Szwambuł Trantiputl <t...@d...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wolność słowa Dody
    Date: Fri, 16 Sep 2022 19:29:38 +0200

    Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 16 Sep 2022 18:42:45 +0200
    doszła do mnie wiadomość <6324a785$0$6210$65785112@news.neostrada.pl>
    od _Master_ <M...@...pl> :
    >A podobno to PiS zmienia konstytucję bez zmieniania konstytucji.
    >
    >A tu proszę. Metodami pozatraktatowymi stwierdzono w efekcie że
    >konkretny przepis jest zły.
    >
    >Czyli na jeną religię można bluzgać bo to wolność słowa.
    >
    >Jeśli Żyd sam stwierdzi że domaganie się kasy od Polski to składnik
    >żydowskiej tożsamości a potem ktoś to POWTÓRZY to jest antysemitą.
    >
    >Takie oto standardy propaguje postępowa UE.

    No to powiedz mi, jak odróżnić obrażone uczucia od takich, co nie są
    obrażone, a tylko udają takowe lub ich całkowicie brak.
    No bo jak ktoś zajuma stare jogurty i pączki ze śmietnika pod biedrą,
    to widać że zajumał, jak ktoś wieniec przed schodami postawi, to
    widać, że postawił, ale te uczucia, to gdzie je widać? Jak zdefiniować
    takie obrażone?
    Zostaw to Bogu.
    --
    Pójdziesz Pleśniowy