  • From: "Pajchiw" <p...@p...home.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wojsko
    Date: Sat, 9 Apr 2005 21:14:57 +0200

    news:d3983j$q6e$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > A Ty studiowałes kiedyś na prawdziwej uczelni, a nie w wyzszej szkole
    > marketingu i czegoś tam jeszcze??

    Co rozumiesz przez "prawdziwe uczelnie"?
    Wszystko poza wyższymi szkołami markietingu (i czegoś tam jeszcze:-)) ?
    I do jakiej Ty uczęszczałeś, że tak Cię to irytuje?
    Ponadto - tak się składa,
    że oszczędności musi szukać teraz każdy sektor - również budżetówka.

    > Zdecydowanie jestem przeciw przerzucaniu obowiązków państwa na kogokolwiek
    > innego - to w kwestii pzesyłania zaświadczeń.

    Rozumiem, ze chiałeś napisać,
    że jesteś przeciw przerzucaniu obowiązków obywatela na kogokolwiek innego?
    Jeżeli tak, to powiedzmy sobie wprost - wszystkie czynności przeprowadzane
    przez instytucje państwowe są droższe. Płacisz za to Ty
    lub utrzymujący Cię rodzice/rodzina (jezeli nie pracujesz).
    Czyli - upraszczając - zgadzasz się na niepotrzebne wydawanie Twoich
    pieniędzy
    pochodzących z podatków.
    Ja się nie zgadzam - nie mam ich wystarczająco dużo by się zgadzać.

    > A w kwestii stawiennictwa? Przynajmniej zobaczą delikwenta i sprawdzą, że
    > nie pracuje w tej chwili na zmywaku w Londynie

    Nie rozśmieszaj mnie.
    Koleś pracujący na "zmywaku" w Londynie ma w... pewnym miejscu,
    jakąkolwiek korespondencję z WKU.
    Na dzień dzisiejszy nie stać ich zwykle na listy polecone
    (o wysłaniu żandarmerii w celu ściągnięcia delikwenta
    siłą - jak kiedyś bywało - zapomnij - kto im zapłaci?)
    Więc - spokojnie - może nie odbierać listów i nic mu nie zrobią.
    W wieku skończonych 27 lat zgłosi się ze skruszoną miną i wbiją mu rezerwę.
    Albo się nie zgłosi - i stanie się tragedia - nie będzie mógł wsiąść w
    Polsce
    kredytu, nie będzie mógł spokojnie zostać w Polsce
    wójtem/prezydentem/senatorem/sędzią... :-)))
    Tylko... Czy on będzie tego chciał?

    Pzdr.:
    Pajchiw