  • Data: 2004-04-06 20:00:49
    Temat: Re: wojo a własna nieruchomość
    Od: MariuszR <m...@n...post.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kuba napisał(a) Tue, 6 Apr 2004 21:38:13 +0200 na pl.soc.prawo:

    > A jeżeli ktoś skończył 28 lat to jak ma wypełniać
    > druczki na przykład w ankiecie "przedzatrudnieniowej"
    > (nie wiem, czy nie wymyśliłem słowa:))
    > żeby było zgodnie z "prawem" :
    > - rezerwa
    > czy
    > - zwolniony
    > czy też jeszcze inaczej?

    IMHO rezerwa.

    Art 46 ustawy
    3. Poborowych, o których mowa w ust. 2, niepowołanych do zasadniczej
    służby wojskowej przenosi się do rezerwy z dniem 31 grudnia roku
    kalendarzowego, w którym ukończyli dwadzieścia osiem lat życia.

    --
    | Mariusz Rzepkowski e-mail: m...@u...post.pl |
    | GG: 966498 ICQ: 134628796 www.mariuszr.prv.pl |