  • Data: 2007-06-23 22:54:45
    Temat: Re: wizerunek znanej osoby
    Od: "akohoro" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "IzaD" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:5ee8.000000dc.467d6590@newsgate.onet.pl...
    > Witam
    >
    > Zajmuje się sztukami plastycznymi, jestem rzeźbiarką, zawodowo zajmuję się
    > także
    > modelarstwem. Wykonuje z materiałow sysntetycznych figurki kolekcjonerskie
    > wielkosci do 12 cali max. (są postaci fantastyczne czy konkretne osób).
    > Ostatnio
    > wykonałam z zywić syntetycznych figurkę bardzo znanej osoby, artysty z
    > pierwszy
    > stron gazet, zrobiłam to dla mojego znajomego który w tej artystce się
    > "kocha",
> [...]

    Parę miesięcy temu oglądałem program, w którym dowodzono,że artysta nie jest
    osobą publiczną w takim rozumieniu jk np.: premier,poseł itp. Dowodzono
    też, że artysta na swoje życie często zarabia swoim głosem, jak również
    swoim wyglądem. Mówiąc inaczej firma wypożycza "twarz artysty" by reklamował
    bank /ING/,albo znana/polska/ piosenkarka,ponieważ wtedy była mniej znana,
    ale miała długie czarne włosy, reklamowała szmpon. Brdzo znana piosenkarka
    swoim nazwiskiem i głosem reklamowała stację radiową.

    Oczywiście wszystko za stosowną kasę. Moim zdaniem radzę dokładnie sprawę
    przemyśleć, bo tu nie chodzi, jaką

    Techniką będą wykonywane figurki,a jak te figurki zostaną wykorzystane.

    akohoro