    From: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: windykacja z KRUKa
    Date: Wed, 11 Oct 2006 23:02:03 +0200

    m...@g...com napisał(a):

    > Jeżeli odsetki są kapitalizowane (co do czego niektórzy mają wątpliwości czy
    > tak wolno), to przy oprocentowaniu 30% (a przy tylu wychodzi rata 50zł z
    > 2000) rzeczywiście po niecałych 5 latach może wyjść 7tys. Więc może
    > rzeczywiście tam nie ma żadnych krukowskich opłat ...

    Może i tak być, ale z tej firmy nie chcą jej przysłać pisma skąd się
    wzięło te ponad 7000. Wysyłała do tej firmy windykacyjnej- już 2 razy,
    listami poleconymi zapytania. Bez odzewu w tym temacie. Natomiast co m-c
    dzwoni do niej jakaś pani i informuje, że wpłata wpłynęła i czy
    wpłaci też w następnym miesiącu. Ta się zaraz zdenerwuje i mówi, że
    przecież wpłaci, tak jak wpłacała i po co to informowanie o wpłynięciu
    wpłaty itd. To ta windykatorka (jakaś nowa) zaczyna ją gnębić, żeby
    wpłacała więcej, bo odda sprawę do sądu. Koleżanka z kolei jej mówi, że
    takie raty z nimi uzgodniła (ta firma windykacyjna wszystko załatwia
    telefonicznie, nie chce tego potwierdzić na piśmie -listem poleconym).
    Tamta zaczyna coś "szczekać" i wtedy koleżanka jest już tak
    zdenerwowana, że wyłącza telefon. I tak jest co miesiąc.

    Aha: koleżanka do banku nie może pójść i się dowiedzieć, bo kiedyś
    wywaliła pismo otrzymane z banku, z numerem sprawy (sprzedanie długu),
    więc w banku jej nic nie powiedzą.

    --
    Kaja