    From: spp <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: windykacja multibank, troche inaczej
    Date: Wed, 27 May 2009 21:16:41 +0200

    SzalonyKapelusznik pisze:

    > Bank mowi: nie mamy zadnych dokumentow ze pan zamknal. Mlek mowi: no
    > ja tez, nie musze ich miec bo minely 3 lata od zamkniecia. Bank: ale
    > pan nie zamknal bo nam ciagle naliczalo oplaty i debet nie byl
    > splacony. Mlek: byl splacony, mialem dokument ale minelo 3 lata itd.
    > To ze panstwa pracownik nie dopelnil swoich obowiazkow zupelnie mnie
    > nie interesuje.

    Proszę Pana - kilka lat temu poprosiliśmy Pana o wizytę i zmianę
    charakteru konta. Przez te lata Pan się nie pojawił a teraz powołuje się
    Pan na nieistniejącą dyspozycję zamknięcia konta. Nawet gdyby minął
    tylko tydzień a nie trzy lata nie moglibyśmy Panu pokazać dokumentu
    którego Pan nie złożył. Pańskie konto widniało u nas jako aktywne, nie
    zostało zamknięte a saldo było debetowe. Niestety, zmuszeni byliśmy
    zgodnie z umową sprawę przekazać do zewnętrznej firmy windykacyjnej i
    uprzejmie prosimy tylko z nią się kontaktować - oni są w tej chwili
    władni podjąć jakąkolwiek decyzję.

    --
    spp