  • Data: 2009-05-27 18:54:57
    Temat: Re: windykacja multibank, troche inaczej
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 27 Maj, 20:26, spp <s...@o...pl> wrote:

    > PS
    > Nie mam żadnych podstaw aby nie wierzyć autorowi ale przedstawiam Ci to
    > od strony banku - jeżeli się uprą a nie zostanie im przedstawiony dowód
    > zamknięcia to oni _nie_mają_ żadnego papierka. :(
    >
    > --
    > spp

    Bank mowi: nie mamy zadnych dokumentow ze pan zamknal. Mlek mowi: no
    ja tez, nie musze ich miec bo minely 3 lata od zamkniecia. Bank: ale
    pan nie zamknal bo nam ciagle naliczalo oplaty i debet nie byl
    splacony. Mlek: byl splacony, mialem dokument ale minelo 3 lata itd.
    To ze panstwa pracownik nie dopelnil swoich obowiazkow zupelnie mnie
    nie interesuje.

    Zreszta, Bank. Trzymam sie zdania ze jesli bank spredaje swoja
    wierzytelnosc to jest to najlepszy znak na to ze uwaza ten dlug za
    taki ktorym sie lepiej nie zajmowac bo smierdzi. Na przyklad ich wina.
    A firma APS powie: nie mamy dokumentow ze pan zamknal. Mlek: a co mnie
    interesuje ze bank wam nie przekazal wszystkich dokumentow?

    Mnie ING probowal tak podejsc. Szczesciem rok wczesniej posiadajac
    dalej karte ing pomylilem sie i probowalem jej uzyc wbijjac pin z WBK.
    WBk odeslalo mi pismo ze karty nie oddadza tylko zniszcza bo na
    podstawie pisma z ING nie mam tam konta. I ten swistek z wBK im
    pokazalem.