  • Data: 2009-05-27 08:58:36
    Temat: Re: windykacja - BANK
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:gviu6u$hlb$1@news.task.gda.pl...
    > cześć,
    >
    > macie racje - powinna uaktualnić adres. Ale najbardziej denerwuje mnie
    > firm a windykacyjna, kóra w sumie nic nie zrobiła - a wydaje mi się, że
    > ona powinna odszukać żonę. Gdyby nie przypadek to ta sytuacja trwała by
    > jeszcze pare lat,,,,.
    > jedynie co firma windykacyjna potrafiła zrobic to wysyłac pisma listem
    > zwykłym pod ten sam adres co bank oraz brac za to kase.

    Nie daj sie (za bardzo wkrecic).

    Przeanalizuj wyciagi, wplac (BANKOWI!) to co wynika z oplat za prowadzenie
    rachunku i odsetek od tego.

    Jezeli sa jakies inne oplaty (zwlaszcza za wyslanie czegokolwiek) - skladaj
    reklamacje (do BANKU) z powolaniem sie na art. 481/483 KC i brakiem
    wykazania szkody przekraczajacej naliczone odsetki.

    Jezeli firma windykacyjna dolicza w swoich kwitach cokolwiek innego niz
    odsetki - zanies/wyslij to do UOKiK. Oni lubia takie rzeczy. I stosuj
    zdarta plyte, dopoki nie przysla ci poleconym odpisu pelnomocnictwa na
    podstawie ktorego dzialaja (adres niech se znajda sami, albo uzyskaja z
    banku).

    sz.

    P.S. I zastanawiam sie czy jedni tacy zadzwonia do mnie juz dzisiaj czy
    dopiero jutro, zeby uslyszec dokladnie to samo co slysza od trzech lat.
    Echh, biedronki rynku uslug finansowych...