    From: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wiezienie za dlugi jest nielegalne
    Date: Thu, 13 Oct 2005 12:14:30 +0200
    <diambs$bln$1@inews.gazeta.pl> <dian6j$3pu$1@news.onet.pl>
    <diart4$309$1@inews.gazeta.pl> <diasru$j4g$1@news.onet.pl>
    <diau9d$a8k$2@inews.gazeta.pl> <dib00r$h4t$1@inews.gazeta.pl>
    <dib5iq$796$1@inews.gazeta.pl> <dib9mo$m6e$1@inews.gazeta.pl>
    <did6tc$m0$1@inews.gazeta.pl> <didbtu$qe3$1@news.onet.pl>
    <digdff$hnl$1@inews.gazeta.pl> <digf37$r4e$1@inews.gazeta.pl>
    <dign4i$6gc$1@inews.gazeta.pl> <digoc5$bpe$1@inews.gazeta.pl>
    <digptl$ias$1@inews.gazeta.pl> <digqq4$l7k$1@news.onet.pl>
    <digt1r$3gt$1@inews.gazeta.pl> <dih9fp$6t4$1@inews.gazeta.pl>
    <dij1ju$9kp$1@inews.gazeta.pl> <dij1r9$b2h$1@inews.gazeta.pl>
    <dij862$dsm$4@inews.gazeta.pl> <dijdh0$cib$1@inews.gazeta.pl>
    <dikvtd$e4p$1@inews.gazeta.pl> <dil9bn$2c$1@inews.gazeta.pl>
    <dila45$3nm$1@inews.gazeta.pl>

    > Zarabia w milionach? Dla mnie opary absurdu. No i jak zarabia takie
    > krocie, to kim jest, że własnemu dziecku żałuje na godne życie?

    no to o tym cze jest gnojem czy on sam decyduje a nie sad.

    > Wiesz, jak ktos ma farta byc dzieckiem multimilionera, to pewnie ma
    > potrzebę spać w łozku ze złoceniami, w jedwabnej pościeli, jeździć
    > najnowszym krzykiem mody, posiadać osobistego lokaja, ubierać się w
    > Paryżu, jadac na misnieńskiej porcelanie i to nie byle co. Bo taki
    > standard wyniósł z rodzinnego domu i takie ma potrzeby.

    wybacz ale watpie by nawet przy takich zarobkach 40 mln bylo wlasnie n aten
    cel przeznaczamy,
    jestem pewien ze nawet 1 mln by nei wynosily koszta utrzymania tego dziecka
    utrzymujac bardzo dobry poziom zycia.
    pisze teraz jeszze o momencie gdy dziecka mieszka z obojgiem bogatych
    rodzicow.
    Wiec przyznanie dziecku 40 mln alimentow
    tylko dlatego ze ojciec zarabia 100 mln jest absurdem (przy twoim
    tlumaczweniu, zreszta przy kazdym)

    A rozwód
    > rodziców nie jest powodem, żeby nagle dziecko miało zacząć spać na
    > zwykłym łóżku i ubierać sie na bazarze. Podobno to KRiO twierdzi, że
    > dziecko ma prawo do takiego standardu życia, jak rodzic?

    to ze rodzic zaraia 100 mln na miesiac nie oznacza ze tyle wydaje na
    rodzine.
    moze 99 mln idzie na konto, zostaje milion z czego 200 tys przeznacza na
    godne zycie swej rodziny reszta na oplaty .

    P.