  • Data: 2005-10-13 15:48:33
    Temat: Re: wiezienie za dlugi jest nielegalne
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A wiesz co, moze zejdźmy nz ziemię i porozmawiajmy o normalnie
    > zarabiających ludziach?

    nie, mowimy o tym konretnym przypadku, dzieki temu mozna poznac czy chcesz
    zapewnic byt dziecku czy
    pasozytowac. Chce poznac Twoj sposob myslenia

    > Biorac pod uwagę, ze ludziom musi wystaczyc bardzo duzo mniej, to masz
    > rację. ale apetyt rosnie w miare jedzenia.

    pytam wiec na jakiej podstawie stwierdzilas ze 40 mln alimentow dziecko w
    takiej sytuacji pownno otrzymac?

    > I tak kiedyś odziedziczy ta fortunę:->

    odziedziczy albo nie odziedziczy :) to juz od spadkobiercy zalezy

    > Ale to nie przeszkadza, żeby mozna było uszczknac cos dla nieślubnych
    > czy rozwiedzinych dzieci, nie? Żaden sad nie pyta, ile idzie na konto,
    > tylko jakie są dochody.

    i dochodzimy do najwazniejszego, sady podobnie mysla co Panny pokroju
    Magdy (patrz watek Alimenty - prosba o opinie) dlatego trzeba twardo
    sprecyzowac niektory przepisy i nie pozwolic na samowolke "niestronniczych"
    zenskich sedziow.

    > Mój czytnik juz się buntuje na długosc wątku, więc byc może jest to
    > jeden z ostatnich postów na ten tamat. I tak wchodzimy w opary absurdu
    > ( W życiu nie widziałam 100 mln na raz.)

    ale dzieki takiej rozmowie mozna poznac sposob myslenia drugiego czlowieka.

    P.