  • Data: 2005-10-13 16:40:45
    Temat: Re: wiezienie za dlugi jest nielegalne
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja osobiście? Jakby ojciec wypiął się na dziecko, to zniknęłabym
    > takiego. Ale ze wszystkimi konsekwencjami - jak za 50 lat bedzie
    > mieszkal pod mostem, niech sobie tez nie przypomina, ze mial dziecko.

    Jezuuu! Nie wypial tylko chodzi o kwote alimetow przy takich zarobkach,
    sad proponuje 100 000 zl bo uwza ze za takie pieniadze poziom zycia dziecka
    absolutnie sie nie zmieni. (BA, poziom matki tez)
    Co Ty na to?

    > Skoro ojciec zarabia 120mln, a sad moze przyznac do 60% alimentow, to
    > uznałam, że 40 mln nie jest wygórowana kwotą.

    nie czytalem tych przepisow ale moim zdaniem te ograniczenie jest po to aby
    nie
    nie zostawic ojca(czy matki palcacej) z 50 zl w kieszeni jezlei malo
    zarabia a nie by wysiorpac jak najwiecej.
    Nie czytalem komentarza ale to pierwsze co mi na mysl przychodzi.

    > Widziałam. Mam nadzieję, że ta Pani to wyjątek potwierdzający regułę.
    > Znaczy, że większośc jednak nie jest ekhm (cenzura)

    oj takie to wlasnie wiekszosc stanowia, wystarczy poczytac archiwum grupy,
    ogolnie na internecie,
    w tv reportarze oraz zapoznac sie ze staystykami jezlei ma sie do nich
    dostep.
    Ogolnie tragedia, trzeba oraniczyc mozliwosc swobodnej interpretacji
    przepisow i jasno okreslic warunki (alimentow, rozwodow id)

    jest dla mnei absurdem jezeli kobieta czy mezcyzna nie dostanie rozwodu przy
    zdradzie bo sad uzna ze nie jest to wystarczajacy
    powod. (tak na marginesie)

    P.