  • Data: 2005-10-13 20:26:58
    Temat: Re: wiezienie za dlugi jest nielegalne
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 13 Oct 2005 11:47:20 +0200, *Waldemar "Jakec" Bulkowski*
    <news:1da5n8cznayhf.1nwt5x77qy2to$.dlg@40tude.net> napisał(a):

    > Wiem, że FA już nie ma. To co Ty chciałbyś zrobić byłoby takim FA, ale z
    > koniecznością odpracowania fizycznie, jak sam napisałeś, poprzez
    > bezsensowne przewalanie kupy piachu. I gdzie tu zysk dla nas, podatników?
    > I w miejscach z dużym bezrobociem przybyłoby straaaaasznie dużo wniosków o
    > alimenty. Może dla Ciebie i dla innych osób taka praca byłaby uwłaczająca
    > godności i to działałoby na Ciebie odstraszająco. Ale bardzo dużo ludzi
    > zaczęłoby z tego korzystać.

    ZUS wypłacał jeszcze niedawno temu. Już się skończyło?
    Był taki przypadek, że ktoś nie płacił przez rok alimentów na syna, bo
    stracił pracę. Potem został policjantem drogówki i ZUS się o wszystko
    upomniał, czyli to co wypłacił na dziecko, kazano zwrócić ojcu. Ojciec nie
    zwrócił, to zajął się ta sprawa komornik (rozłożył mu oczywiście na raty,
    ale spore, bo zaleglości były duże).

    --
    Kaja