  • Data: 2005-10-13 16:16:07
    Temat: Re: wiezienie za dlugi jest nielegalne
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R... napisał(a):

    > nie, mowimy o tym konretnym przypadku, dzieki temu mozna poznac czy
    > chcesz zapewnic byt dziecku czy
    > pasozytowac. Chce poznac Twoj sposob myslenia

    Ja osobiście? Jakby ojciec wypiął się na dziecko, to zniknęłabym
    takiego. Ale ze wszystkimi konsekwencjami - jak za 50 lat bedzie
    mieszkal pod mostem, niech sobie tez nie przypomina, ze mial dziecko.

    > pytam wiec na jakiej podstawie stwierdzilas ze 40 mln alimentow
    > dziecko w takiej sytuacji pownno otrzymac?

    Skoro ojciec zarabia 120mln, a sad moze przyznac do 60% alimentow, to
    uznałam, że 40 mln nie jest wygórowana kwotą.

    > odziedziczy albo nie odziedziczy :) to juz od spadkobiercy zalezy

    Spadkodawcy. Przy takich kwotach od?ladanych co miesiąc na konto, to i o
    zachowek warto zawalczyć:-P

    > i dochodzimy do najwazniejszego, sady podobnie mysla co Panny pokroju
    > Magdy (patrz watek Alimenty - prosba o opinie)

    Widziałam. Mam nadzieję, że ta Pani to wyjątek potwierdzający regułę.
    Znaczy, że większośc jednak nie jest ekhm (cenzura)

    Justyna