  • Data: 2005-10-13 09:52:47
    Temat: Re: wiezienie za dlugi jest nielegalne
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Waldemar "Jakec" Bulkowski napisał(a):

    > Wiem, że FA już nie ma. To co Ty chciałbyś zrobić byłoby takim FA, ale
    > z koniecznością odpracowania fizycznie, jak sam napisałeś, poprzez
    > bezsensowne przewalanie kupy piachu. I gdzie tu zysk dla nas,
    > podatników?

    Nie płacisz za utrzymanie alimenciarza w więzieniu, to raz. Dzieciak ma
    na chlebuś i masełko, to dwa. Nikt nie dostaje kasy za darmo, więc nie
    ma postawy "dajcie, bo mi się należy", to trzy. Mamy posprżtane
    przydrozne rowy, posortowane śmieci, połatane dziury, naprawione
    elewacje, to cztery - w ramach pracy w zamian za alimenty/zasiłek.
    BTW w Bełchatowie wprowadzono możliwość ( o ile TV nie kłamie)
    odpracowania w ten sposób mandatów od straży miejskiej, i wszyscy są
    zadowoleni, miasto, bo ma tanią silę roboczą, i sami ukarani, bo wole
    odpracować niz spotkać bezwzględnego komornika.

    > I w miejscach z dużym bezrobociem przybyłoby straaaaasznie
    > dużo wniosków o alimenty.

    IMHO lepsze to, niz pielgrzymka do MOPS, który stosuje rozdawnictwo.

    > Może dla Ciebie i dla innych osób taka praca
    > byłaby uwłaczająca godności i to działałoby na Ciebie odstraszająco.
    > Ale bardzo dużo ludzi zaczęłoby z tego korzystać.

    Jeżeli przy okazji wyeliminowałoby się różnej maści cwaniaczków, to ja
    jestem gotowa zaryzykować.

    Ale to moje zdanie, które podziela jeszcze parę osób - Ty nie musisz.

    BTW jak to jest, ze ludzi stać na paczkę papierosów dziennie, a idą do
    MOPS, zeby zafundował ich dziecku obiad? W naszej szkolnej stołówce
    obiad kosztuje 2,5 zł, to sporo mniej niz paczka szlugów. I ja mam
    patrzeć na takie rozdawnictwo ze spokojem?

    Pozdrawiam
    Justyna