    From: "ukf71" <u...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wezwanie na komisariat - konsekwencje niestawienia si
    Date: Fri, 11 Mar 2005 13:42:01 +0100

    > Będziesz mógł wskazać kierowcę.

    > Nie musisz, pod warunkiem, że go podkablujesz. ;)

    Zaraz , zaraz. Ja nigdzie chodził nie będę i na nikogo kablował, zwalscza
    brata.
    A jeżeli chcą ukarać sprawcę wykroczenia to muszą go znać.
    ja nic nie wiem, nie pamiętam (R) Lech Nikolski

    > Chłopie, idź na ten komisariat, powiedz że dałeś wtedy bratu samochód i
    > tyle będzie Twojego udziału w tej zabawie.

    Nie mam zamiaru, zwłaszcza że nie lubię i zwlaszca że nie grożą mi sankcje
    karne za niestawienie na wezwanie.
    No i z powodu że go nie otrzrymałem :P

    Niech posyłają do sądu.
    jako, ze nie ma dowodów na to, że prowadził brat, ani że prowadził
    ktokolwiek inny, to sąd musi wobec mnie umożyć postępowanie.
    Musi bo nie dające się usunąć wątpliwości muszą być rozpatrywane na kożyść
    obwinionego.
    A wątpliwość jest taka : kto prowadził samochód.
    Nie wiedomo (patrz Lech Nikolski) więc mnie nie mogą skazać.
    Wszak właściciel samochodu nie moze odpowiadać za wykroczenia drogowe.
    Za to odpowiada kierujący.
    W tym wypadku kierujacy jest nieznany.
    pozdro
    MJ