  • Data: 2010-12-22 17:29:13
    Temat: Re: wątpliwy dług i śmierć
    Od: rmrmg <i...@s...atu.re> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 22 Dec 2010 10:59:18 -0600, witek napisał(a):

    > da sie. w sądzie.

    Moje doświadczenie (choć niewielkie) podpowiada mi, że nie będąc stroną
    nie-da-sie. Trafia się na urzędniczkę która mówi nie-bo-nie. W tej
    sprawie nakaz miał wydać e-sad czyli sąd w Lublinie. Jakaś podstawa
    prawna aby kogoś zmusić do pokazania mi tych akt? Koszt dojazdu i noclegu
    byłyby zbliżone do kwoty "sporu".

    > jak maja nakaz zapłaty, to im szybciej zapłacisz tym lepiej.

    A spadkobiercy nie mogą wnosić o przywrócenie terminu i wnieść sprzeciw?