  • Data: 2010-12-24 20:19:51
    Temat: Re: wątpliwy dług i śmierć
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:if2v06$16l$1@node1.news.atman.pl...

    > Nie łapię szczegółu ... dziwi Cię, że UoODO nie chroni zmarłych, czy co ?
    > (Wybacz, ale całkiem poważnie nie skumałem co masz na myśli).

    Jak znam życie, to wyglądało w praktyce mniej więcej tak. Zadzwonił
    windykator i pyta o dłużnika. Ten, kto odebrał telefon wyjaśnia, ze gość od
    pół roku nie żyje. I windykator z palca na poczekaniu wymyśla, że mają ten
    tytuł sprzed 8 miesięcy.

    Po prostu ja bym to sprawdził przede wdaniem się w meritum sporu, bo mój
    "partyzancki" nos podpowiada, że może coś być nie tak. Oczywiście mogę się
    mylić!