  • Data: 2010-12-23 12:03:53
    Temat: Re: wątpliwy dług i śmierć
    Od: "PioPio" <e...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wnieĹ&#65533;Ä&#65533; sprzeciw?

    > wÄ&#65533;tpiÄ&#65533; aby byĹ&#65533;a podstawa.
    > dĹ&#65533;uĹźnik zostaĹ&#65533; prawidĹ&#65533;owo zawiadomiony i od nakazu w
    terminie sie nie
    > odwoĹ&#65533;aĹ&#65533;.
    > trzebyby popytac fachowcow, czy da sie przywrocic termin jesli dluznik,
    > ze wzgledu na stan zdrowia nie byĹ&#65533; w stanie sie odwoĹ&#65533;aÄ&#65533;.

    No nie leżenie na OIOMIe już nie jest podstawą do przywrócenia terminu. Chyba
    sobie raczysz żartować.
    Ja ostatnio wnosiłem o przywrócenie terminu bo nakaz zapłaty przyszedł w
    czasie wakacji odebrała moja rodzicielka a ja wróciłem po 4 tygodniach.
    W sumie terminy już przepadły ale przywrócili termin a do tego jeszcze
    wycofali na samym końcu nakaz zapłaty.
    Nie ma się co bac o takie sprawy tylko rzeczywiście ustalić czy nakaz zapłaty
    sądowo został wydany. Z tego co piszesz to takie bardziej bajdu bajdu tej
    firmy windykacyjnej jest.