  • Data: 2010-12-24 20:44:13
    Temat: Re: wątpliwy dług i śmierć
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-24 21:19, Robert Tomasik pisze:

    > Jak znam życie, to wyglądało w praktyce mniej więcej tak. Zadzwonił
    > windykator i pyta o dłużnika. Ten, kto odebrał telefon wyjaśnia,
    > ze gość od
    > pół roku nie żyje.

    Cytuję, bo chyba pominąłeś:

    " ... Dzwoniłem, przedsiębiorstwo
    windyfikacyjne nie chce zbytnio rozmawiać ..."

    > że mają ten
    > tytuł sprzed 8 miesięcy.

    I windykator nibyh ma w dupie, że każdy każdego dziś nagrywa,
    ryzykując wciska ciemnotę ? Nie kupuję tego.

    > Po prostu ja bym to sprawdził przede wdaniem się w meritum
    > sporu, bo mój
    > "partyzancki" nos podpowiada, że może coś być nie tak.
    > Oczywiście mogę się mylić!

    Tu się zgodzę - partyzantka na całej linii ...

    Może usystematyzujmy:

    1. LAMPA.

    2. Windykator (to ktoś z bejzbolem, czy normalna firma ?)

    6008