  • Data: 2007-09-13 09:57:12
    Temat: Re: uzywanie znaku towarowego YouTube.com
    Od: b...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Możesz. Po pierwsze korzystasz ze znaku towarowego w sposób zgodny z jego
    > przeznaczeniem, po drugie ochrona dotyczy tylko tych klas, w których dany
    > znak został zarejestrowany (pod warunkiem, że to jest coś więcej niż
    > rejestracja dla USA). Słowem: nie wolno Tobie prowadzić serwisu
    > internetowego pod znakiem towarowym YouTube.

    Hmm... Nie bardzo rozumiem o rejestrowaniu znaku w jakichs klasach... i gdzie
    sprawdzic w jakiej klasie znak jest zarejestrowany.
    Poza tym, ja nie chce napisac tylko "youtube" tylko wkleic ich znaczek - dobrze
    to opisalem powyzej? o to mi chodzilo

    I ostatnia sprawa: czy jest jakis polski przepis na to ? konkretny paragraf? bo
    wiesz... moja firemka mala bo mala ale ma tez konkurencje :) od razu
    zostane "podkablowany" jesli tylko bedzie jakas do tego podstawa :/
    krwiorzerczy polski kapitalizm :/

    pozdrawiam,
    Kuba