eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawousunięcie danych z serwera › Re: usunięcie danych z serwera
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: usunięcie danych z serwera
    Date: Fri, 16 Nov 2012 06:08:55 +0100
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 33
    Message-ID: <k84hpi$b2r$1@news.task.gda.pl>
    References: <50a48660$0$63629$c3e8da3$e408f015@news.astraweb.com>
    <50a4efcb$1@news.home.net.pl> <k839eo$d9e$1@news.task.gda.pl>
    <50a52d03$1@news.home.net.pl> <k83l2c$kph$1@dont-email.me>
    <50a55b75$1@news.home.net.pl> <k84bqm$hbg$1@dont-email.me>
    NNTP-Posting-Host: lzu117.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1353042546 11355 95.50.150.117 (16 Nov 2012 05:09:06 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 16 Nov 2012 05:09:06 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:711879
    [ ukryj nagłówki ]

    TrzyLinie wrote:
    > W dniu 2012-11-15 22:15, Andrzej Lawa napisał(a):
    >> W dniu 15.11.2012 21:58, TrzyLinie pisze:
    >>> W dniu 2012-11-15 18:57, Andrzej Lawa napisał(a):
    >>>> W dniu 15.11.2012 18:40, Marek Dyjor pisze:
    >>>>> celowe usunięcie danych nie jest wypadkiem losowym.
    >>>>
    >>>> Ależ jest - omyłkowo losowo zostało skasowane jego konto. Nie jest
    >>>> ważne, czy to błąd programu czy błąd operatora.
    >>>
    >>> Przecież napisał, że nie "omyłkowo losowo", tylko "na podstawie
    >>> błędnego zgłoszenia".
    >>
    >> A od losowej pomyłki operatora (np. skasował coś, co klient sam
    >> chciał skasować, ale pomylił klientów) różni się to jak?
    >
    > Tym, że trzeba jeszcze uprawdopodobnić to "np. skasował...", pokazać,
    > że właśnie był taki klient, który chciał skasować i ten zbieg
    > okoliczności ma być bardziej wiarygodny od istniejącego,
    > udokumentowanego "błędnego zgłoszenia".

    zastanawiam sie czemu Lawa nie łapie że jest różnica miedzy dane zostały
    utracone z powodu awarii dysku, padu serwera itp a zostały utracone z powodu
    błędnego działania pracownika. Jedno jest przypadkiem losowym drugie jest
    ewidentnym zaniedbaniem.

    Analogia parkingu nie strzeżonego jest OK.

    samochód moga okraść czy podpalic jacyś ludzie i firma nie odpowiada za taką
    szkodę, ale gdy to pracownik parkingu rozbije ten samochód to odpowiada za
    to bez względu na wszystko, podobnie jak imho gdy wyda pojazd obcemu
    facetowi z lawetą którzy przyjdzie i powie "o ten tam fiat jest mój" ;-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1