  • Data: 2009-05-11 06:14:47
    Temat: Re: ustawa o ochronie danych osobowych
    Od: "albert" <q...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy Ty PRZECZYTAŁEŚ uzasadnienie GIODO?
    > "Skarżący jako dłużnik musi liczyć się bowiem z tym, że popadając
    > w zwłokę w spełnieniu zobowiązania jego prawo do prywatności może
    > zostać ograniczone ze względu na dochodzenie przez wierzyciela należnych

    no wlasnie dlaczegu MUSI sie liczyc? bo ktos mial kumpla w sejmie o ten
    dodal "musi sie liczyc" nieczym slynne "oraz czasopisma" do odpowiedniej
    ustawy ?
    powiedz mi w takim razie dlaczegi spoldzielnie mieszkaniowe musialy uswac
    listy lokatorow zalegajacych ze splata, bo podpadalo to pod DO ? tzn. ze
    spoldzielnie maja mniejsza sile przebicia niz firmy ujawniajace ni ena forum
    lokalnym, ale ogolnoswiatowym dane dluznika?

    > Gdzie widzisz cokolwiek o "numerze lokalu"?
    > To NIE SĄ rozważania w sprawie "jak dokładne dane identyfikują osobę",
    > lecz "czy W OGÓLE jest ochrona".
    > Dla długu nie ma ochrony.
    > A długu nie da się opisać bez podania CZYJ to dług.

    nie zartuj kowalski kupujac dlug MUSI wiedziec, ze to dlug Donalda z
    Pułtuska z ulicy Rozbrat 6 ?? numer lokalu sobie laskawie darujemy ??

    > Stan prawny jest taki - jak nie chcesz, aby Twoje nazwisko nie
    > pojawiało się w *publicznie dostępnych* miejscach, to:
    > - nie kupuj nieruchomości (KW, za wyjątkiem danych "finansowych" są jawne)

    widzisz różnicę miedzy spr. czyj to dom w księdze, a ujawnianiem 50 zł długu
    wraz z dokładnym adresem delikwenta?

    > - nie zakładaj działalności gospodarczej

    w DG podajesz adres siedziby nie musi to być twój adres domowy

    > - nie miej niespłaconych długów

    czyli zamieszczenie danych dłużnika jest pewnego rodzaju zemstą, karą,
    straszakiem na dłużnika, a nie jak piszesz potrzebnym działaniem do jego
    zbycia

    p.s nie widnieje na zadnej z tych list :)