  • Data: 2004-10-06 11:21:38
    Temat: Re: ustawa o dostępie do informacji...
    Od: "ag" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jan" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:1243.00000507.4163ca40@newsgate.onet.pl...
    > witam , mam pytanie do fachowców. sporo o ustawie poczytałęm w necie, ale
    dalej
    > nie wiem dokładnie czy np. urzad miasta ktory podpisal umowe z firma X na
    np.
    > pomalowanie drzwi w urzedzie :) musi w mysl tej ustawy udostepnic tresc
    umowy
    > ktora podpisał ???

    A ja się dołączam z pytaniem - jeśli od każdej czystej
    płyty/kasety/magnetowidu/magnetofonu/nagrywarki automatycznie jest pobierany
    haracz na ZPAiV to czy ta organizacja ma obowiązek na moje osobiste żądanie
    przedstawić mi swoje rozliczenia - chcę po prostu sprawdzić czy nie ma
    nieprawidłowości w wydawaniu moich pieniedzy, które _muszę_ im zapłacić; czy
    ta organizacja "podpada" pod ustawę o informacji... czy może to kolejny
    kwiatek który przed nikim się nie musi rozliczać?

    pozdr
    ag