  • Data: 2004-04-22 19:43:19
    Temat: Re: us dzial egzekucji, mandaty
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:cRUhc.13924$N9.9849@news.chello.at...

    ok przekopalem rozmaite papiery i znalazlem te mandaty :( niestety moje a
    termin mlodszego mija 31-8

    teraz w zwiazku z tym konkretne pytania:
    - czy z racji tego ze pismo bylo zwyklym trybem, olac ich i czekac na
    nastepne, ewentualnie bawic sie z nimi do konca sieprnia, czy to cos da?
    czy jesli juz wszczeli proby egzekucji to po ptakach? :)

    - druga sprawa skoro mam blankiety to czy moge zrobic tak, ze jak juz sie
    zezla i zaczna grozic :) to moge pojsc na poczte zaplacic na blankietach i
    kazac im sie wypchac, czy jednak i tak nie unikne tych wyimaginowanych
    procentow i kosztow egzekucyjnych?