  • Data: 2012-01-31 07:18:43
    Temat: Re: umowa najmu - wielu najemców
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (31.01.2012 02:44), Moon wrote:

    > dałeś ciała:)

    Nie ukrywam.

    > umowę podpisujesz z jednym, a jako osobę na stale przebywającą z głównym
    > najemcą podajesz drugiego.
    > wtedy masz spokój z dublowaniem wszystkiego, masz do czynienia z jedną
    > osobą, no i to główny lokator musi sobie szukać koleżków, a tak, to ty
    > musisz mu kogoś znaleźć.

    Nie, to nie jest dobry pomysł, bo jeżeli mam 1 głównego lokatora i 1
    pobocznego, to jakby główny zaczął dawać ciała poboczny może mi
    powiedzieć "ale ja tam się z głównym rozliczyłem", albo "ja swoją połowę
    zapłaciłem".

    Solidarna odpowiedzialność jest znacznie dla mnie bardziej opłacalna.

    Problem w tym że dałem ciała i nie zapisałem w umowie wprost co jak
    jeden wypowie :). Sądziłem że KC dość jednoznacznie określa co wtedy,
    ale tak nie jest.

    p. m.