    From: "MałGosia" <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: trzynastka
    Date: Thu, 7 Feb 2008 14:56:57 +0100

    gardziej napisał
    > pracownik pracowal w starostwie powiatowym w 2007roku (umowa na czas
    > nieokreslony) do 31 lipca, w tym czasie chorowal 30 dni
    > kalendarzowych (23 dni robocze). czy przepracowal efektywnie 6
    > miesiecy i czy nalezy mu sie "trzynastka" zgodnie z ustawa z dnia 12
    > grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracownikow
    > jednostek sfery budżetowej?

    Aby przyslugiwalo prawo do trzynastki nalezy przepracowac 180 dni.
    Pamietam, ze dostalam trzynastke gdy bylam na chorobowym od 4 lipca do
    konca roku (czyli pracowalam przez 186 dni), a w nastepnym roku juz
    nie dostalam, bo nie bylo mnie od poczatku do 27 sierpnia (czyli
    pracowalam przez 126 dni).

    pozdrawiam
    Gosia