  • Data: 2007-09-04 16:34:15
    Temat: Re: trzech smutnych panow - pornografia dz.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Sowiecki Agent wrote:

    > to jest Twoja opinia.

    Nie moja opinia, tylko taki jest przepis - do karalności "materiały
    pornograficzne" muszą być *z* *udziałem* małoletniego (lub zwierząt).

    A jaki małoletni "brał udział" w scenie całkowicie fikcyjnej? Proszę mi
    go przyprowadzić przed oblicze sądu ;)

    Równie dobrze mogliby zamknąć wydawcę baśni z 1001 nocy ;->