  • Data: 2007-09-06 08:19:53
    Temat: Re: trzech smutnych panow - pornografia dz.
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sep 4, 6:34 pm, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > To samo mogą sobie pomyśleć nawet jeśli w komputerze będziesz miał tylko
    > dysputy teologiczne i własne zeznania podatkowe ;)

    Mi chodzi o dwie sprawy
    1. Przegladarka zgrywa mi materialy z podstron (czyli z tych
    oznaczonych, kontakt, czytaj wiecej, galeria) i wgrywa do cache tak ze
    jak bede na nie wchodzil to szybciej beda sie wczytywac. Nie mam
    zielonego pojecia co akurat bylo na podstronach tej strony na ktorej
    bylem bo tam nie zagladalem. przeczytalem wypociny na stronie glownej.
    Mogly tam byc jakies zdjecia. Nie mam pojecia,
    2. Niewazne co tam mam. Chodzi o to ze skoro skierowaliby sie do mnie
    bo bylem w logu tej strony to chyba widzieli ze bylem tam raz, mam tam
    jakies zdjecia i pwiedzmy ze teraz czytajac grupe uswiadamiam sobie ze
    powinien ich poszukac i pokasowac. Ale co jak ekspert znajdzie te
    materialy, powie ze byly skasowane i zacieralem slady? No pedofil i to
    jeszcze perfidny ze mnie pelna geba. A pewnie o przeprosiny nie
    amiblym co walczyc dopoki nie skonczylo by sie sledztwo.