  • Data: 2007-09-04 16:34:41
    Temat: Re: trzech smutnych panow - pornografia dz.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    SzalonyKapelusznik wrote:

    > Ale na stronie bylem? Bylem. Materialy na komputerze mam? Mam. I co z
    > tego ze sie wytlumacze policji ze tak nrapwde wlasnie sprawdzalem czy
    > to nie jest pedofilia? sasiedzi zaraz sie beda pytac a po co policja u

    A co masz się tłumaczyć? Rysunki nie są zabronione - do przestępstwa w
    materiałach pornograficznych musi być _udział_ osoby małoletniej poniżej
    15 lat (a jakoś w komiksy rysowane "na żywo" z modeli nie uwierzę ;) )

    > pana byla o 6 rano i komputer panu zabrali? Jak ogladaja tv to zaraz
    > pomysla ze razem z Tymochowiczem sciagalismy 7 latki do piwnicy
    > pokazac im szczeniaczki.

    To samo mogą sobie pomyśleć nawet jeśli w komputerze będziesz miał tylko
    dysputy teologiczne i własne zeznania podatkowe ;)