  • Data: 2010-04-20 06:46:08
    Temat: Re: toksyczny chłam z chin
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Papa5merf napisał(a):

    > mógłbyś rozszyfrować skrut PZH? czy chodzi ci o to:
    > http://www.pzh.gov.pl/page/ ?

    Skrót, skrót... Dokładnie o to chodzi.

    > co do logiki, to widzę na rynku masę chińszczyzny o wyrażnych oznakach
    > toksyczności, więc nie mam pojęcia kto to w ogóle bada, oraz czy bada?:O)
    > a jeśli bada, to czy taki produkt powinien być jakoś oznaczony?:O)

    Może nie jasno wyjaśniłem jak to działa. Sprowadzasz pierwszą partię
    jakiegoś wyrobu, np kubków ceramicznych. Oczywiście małą, próbną.
    Oddajesz jeden lub dwa egzemplarze do zbadania w Zakładzie Badania
    Żywności i Przedmiotów Użytku wspomnianego wyżej PZH. Dostajesz
    papierek, z wynikami badań, który potem przedstawiasz sprowadzając
    i sprzedając następne partie. Nikt już nie bada czy następne partie
    kubków to są te same kubki co te pierwsze - teoretycznie już zbadane.

    > mam zainstalowanego smerfczekera:O)

    I mimo tego piszesz "skrut"? Nie widzę sensu używania niesprawnego
    spellcheckera... Zatrudnij lepiej redaktora ;P

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...