  • Data: 2006-08-20 21:06:53
    Temat: Re: teraz beda do rowerzystow strzelac...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Hikikomori San wrote:

    > No wlasnie taki nie zagraza. Taki sie zatrzymuje. Mysli sobie, ale
    > glupio zrobilem bedzie kara... No ale to moja wina, jakos to bedzie...

    OK, wyobraź sobie, że masz jakąś pasję. Np. jazdę motocyklem. Robisz
    prawko, ale wiadomo - te kretyńskie formalności trwają miesiącami.
    Chcesz trochę pojeździć - w końcu "organ nieużywany zanika". Jedziesz na
    małą przejażdżkę, a tu nagle - patrol.

    Jak się zatrzyma i trafi na służbistę - to prawka nie zrobi jeszcze
    przez jakiś czas, a motocykl, kupiony za ostatnie grosiki, zdewastują mu
    na policyjnym parkingu.

    Nie wiem, czy kiedykolwiek miałeś jakąkolwiek pasję...

    Ja jeździłem bez prawka zanim wreszcie przebrnąłem przez ten
    biurokratyczny kanał - tyle że mój pojazd miał w dowodzie rejestracyjnym
    "motorower"...

    Choć muszę powiedzieć, że jeżdżenie motorowerem - z jego mizernymi
    maksymalnymi osiągami - po Warszawie to duże ryzyko. Na szczęście nic mi
    się nie stało, ale obawiam się, że ryzyko było większe, niż jazda czymś
    większym i ewentualna ucieczka.