  • Data: 2006-08-21 06:37:02
    Temat: Re: teraz beda do rowerzystow strzelac...
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > ROTFL

    Notujemy: Andrzej LAwa ma gdzies normy wspolzycia spolecznego i
    obowiazujace prawo.

    > MegaROTFL
    >
    > A wiesz, jak wyglądała ta blokada? Stojący w krzakach radiowóz i
    > "skoczek" z lizakiem.

    Notujemy: Blokada dla Andrzeja to mur betonowy wysokosci 3 metrow,
    otaczajacy pojazd podejrzanego. Na musze co 2 metry posadzony snajper.

    Nie skomentowales :]

    > Tylko że jeżdżenie bez prawa jazdy nikomu nie zagraża. A "pod gazem" -
    > owszem.

    To ciekawe po co sa te prawka, jak mozna jezdzic bezx prawka nikomu nie
    zagrazajac.

    Notujemy: Andrzej nie wuaza, zeby prawko bylo potrzebne do jezdzenia.

    > A teraz wytłumacz, jak jeżdżenie motocyklem (nawet bez prawka)
    > komukolwiek szkodzi.

    Prawko to swistek taki jak dyplom - potwierdza pewne umiejetnosci i
    przjscie rpzez pewne egzaminy. Brak prawka - brak umiejetnosci do
    prowadzneia pojazdow...

    > Co tłumaczy?

    Dlaczego uwazasz prawko za niewazny element oraz reakcje policji za
    przesadzona.

    > No popatrz. Jaki praworządny. Czyli twierdzisz, że nigdy w życiu nie
    > ćwiczyłeś kierowania danym pojazdem o ile nie byłeś na oficjalnym kursie
    > z L na dachu? Wcześniej nie jeździłeś, odbyłeś kurs, poszedłeś na
    > egzamin i od razu zdałeś?

    Zapomniales napisac o jednym -- nigdy nie uciekalewm przed policja z
    powodu braku prawka. Nie probowalem minac blokady i staranowac
    policjanta...

    > 3 tygodnie to się czeka na termin egzaminu. Minimum. No, chyba że ma się
    > tzw. "chody".

    Straszne, straszne.

    > Czyli wg. ciebie sposób na życie to zamknąć się w swoim pokoju i broń
    > boże nie wychodzić, bo to niebezpieczne?

    Wrecz przeciwnie.

    > Bieganie odpada, motocykle
    > odpadają, rowery też, kierowcę i pasażera pewnego samochodu też
    > rozstrzelali...

    Piiszesz jak potluczony. Ale czego mozna sie spodziewac od kogos, kto
    obnosi sie z jazda bez prawka i jest z tego dumny...

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m